Silnik naped do rolet STANDARD 6 Nm | Ø 40mm

Silnik naped do rolet STANDARD 6 Nm | Ø 40mm
Ten produkt nie jest obecnie dostępny.
258,00 Zł *

Ceny incl. VAT plus koszty wysyłki

Czas realizacji zamówienia Ok. 5 dni roboczych

  • 20107
  • 4003971201076
Schellenberg Silniki Firmy Schellenberg do rolet STANDARD MINI 6, max. 4,0 m², silnik do...węcej
Informacje o produkcie "Silnik naped do rolet STANDARD 6 Nm | Ø 40mm"

Schellenberg Silniki Firmy Schellenberg do rolet STANDARD MINI 6, max. 4,0 m², silnik do rolet mechaniczny, sterowanie roletami zewnetrznymi

Mocny i cichy silnik rurowy do rolet zewnetrznych do montazu w osmiokatnych walach nawojowych o srednicy 40 mm, odpowiedni do rolety z tworzywa sztucznego do max. 4,0 m² powierzchni.

  • Gotowy do montazu, bezobslugowy i odporny na zuzycie, adapter i uchwyt scienny o regulowanej wysokosci.
  • Prosta mechaniczna regulacja pozycji krancówek (sprawdzona przez wiele lat)
  • sterowane za pomoca przelacznika do rolet i timera Firmy Schellenberg
  • Doposazenie sterowania radiowego z modulem odbioru radiowego lub przelacznikiem radiowym rolet Firmy Schellenberg

Silniki rurowe do rolet Firmy Schellenberg STANDARD otwieraja i zamykaja twoje rolety automatycznie i cicho. Wyczerpujace reczne opuszczanie i podnoszenie rolet to juz przezytek. Silniki STANDARD sa obslugiwane za pomoca przelacznika lub wlacznika czasowego. Nie potrzebujesz juz zadnych napedów i pasków, które sie z czasem zuzywaja i trzeba je wymieniac. Jest to wygodne, nowoczesne i wyglada elegancko.

Standardowe silniki charakteryzuja sie niskim zuzyciem, sa ciche i nie wymagaja konserwacji, a ich zywotnosc jest dluga. Dzieki temu silniki sa idealne dla Twojego domu!

Silniki rurowe STANDARD Firmy Schellenberg idealnie pasuja do rolet wykonanych z tworzywa sztucznego, aluminium i drewna. Sa instalowane bezposrednio w osmiokatnym wale skrzyni rolety, napedzajac go, gdy roleta ma zostac otwarta lub zamknieta. Jest to szczególnie skuteczny i malo zuzywajacy sie naped. Latwy i prosty montaz dzieki ilustrowanej instrukcji. Polozenia krancówek rolety sa ustawiane mechanicznie poprzez obracanie srub regulacyjnych na glowicy silnika. Do zestawu dolaczone jest pasujace narzedzie do regulacji. Silniki Firmy Schellenberg wymagaja zasilania 230 V i 50 Hz czyli standardowego napiecia sieciowego, które zapewne juz masz domu. (Prace elektryczne powinny byc wykonywane wylacznie przez upowazniony personel).

W silnikach Firmy Schellenberg mozna równiez szybko i latwo zainstalowac zdalny system sterowania - za pomoca zdalnego modulu odbiorczego (nr artykulu 20017) lub przelacznika rolet (nr pozycji 20030) Firmy Schellenberg. Jesli korzystasz z wygodnego sterowania radiowego, roleta moze byc sterowana za pomoca pilota (nadajnik reczny), sterowania czasowo (zegar radiowy).

Atuty

  • Wygodne sterowanie roletami za pomoca przelacznika rolet lub automatycznego wlacznika czasowego (timera), (nie ma w zestawie)
  • W kazdej chwili mozna doposazyc w sterowanie radiowe
  • Bezobslugowy, cichobiezny i malo zuzywajacy sie silnik do rolet
  • Idealny do domu (podnosi standard domu)
  • Gotowy do montazu z adapterem i uchwytem sciennym, z regulacja wysokosci
  • Mniejsza glebokosc montazu dzieki innowacyjnym sterownikom
  • Proste mechaniczne ustawianie krancówek
  • Termiczne zabezpieczenie przed przeciazeniem
  • Trwala pamiec pozycji koncowych w przypadku awarii zasilania
  • Obszerna i zilustrowana instrukcja montazu i obslugi

Maksymalny komfort dzieki obsludze rolety pilotem

Mozesz wygodnie sterowac silnikami rolety Firmy Schellenberg STANDARD za pomoca pilota, timera radiowego lub aplikacji, jesli chcesz zmodernizowac sterowanie radiowe Firmy Schellenberg, to latwe. Bedziesz potrzebowal do tego albo wylacznika rolety (pozycja nr 20030) albo modulu odbiornika radiowego Firmy Schellenberg (nr artykulu 20017).

Zastosowanie

  • System rolety : Mini
  • Nadaje sie do osmiokatnych walów o srednicy 40 mm
  • max. moc udzwigu : 15 kg
  • Nadaje sie do rolet z tworzywa, aluminium i drewnianych

Technische Daten

Nazwa produktu STANDARD Mini 6
Numer artykulu 20106
System Mini
Ø srednica walu napedowego(mm) 40
Dlugosc silnika bez adaptera (mm) 485
max. dlugosc zabudowy z adapterem (mm) 500
max. sila uciagu (kg)

15

Moment obrotowy (Nm) 6
max. powierzchnia z tworzywa (m)* 4,0
Doposazenie sterowania FUNK mozliwe ? Tak
Ustawienie nowe mechaniczne Tak
Wyciszenie Nie
Napiecie zasilania 230V / 50 Hz
Moc znamionowa 98 Watt
0,43 A
Predkosc na biegu jalowym 14 rpm
Max. Cykl pracy 4 Min.
Kabel zasilajacy (m) 2
Stopien ochrony IP 44
Gwarancja 3 lata

* Ta informacja dotyczy rolet wykonanych z tworzywa sztucznego i moze byc mniejsza w zaleznosci od materialu, rodzaju i ciezaru rolety. Decydujacym czynnikiem jest maksymalna sila udzwigu silnika rurowego, której nie wolno przekraczac.

W zestawie

  • 1 Silnik do rolety, z kablem (2 m)
  • 1 adapter
  • 1 uchwyt
  • 1 narzedzie do ustawiania
  • 1 Instrukcja
Moment obrotowy: 6 nm
System: MINI
Powiązane łącza do "Silnik naped do rolet STANDARD 6 Nm | Ø 40mm"
Oceny 0
Czytać, pisać i dyskutować opinie...węcej
Oceny klientów "Silnik naped do rolet STANDARD 6 Nm | Ø 40mm"
Napisz oceny
Opinia zostanie aktywowana po weryfikacji.

Wymagane są pola oznaczone *.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Alfred Schellenberg GmbH, kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.

Zegar radiowy Zegar radiowy
215,00 Zł *
Maskownica Maxi Duo Maskownica Maxi Duo
ab 14,00 Zł *
Wyświetlony