Próg parkingowy, antracyt

43,00 Zł *

Ceny incl. VAT plus koszty wysyłki

Czas dostawy Ok. 10 dni roboczych

  • 73195
  • 4003971731955
Schellenberg Próg parkingowy antracyt  Najwazniejsze informacje Mocowanie...węcej
Informacje o produkcie "Próg parkingowy, antracyt"

Schellenberg Próg parkingowy antracyt 

Najwazniejsze informacje

  • Mocowanie do podloza garazu lub miejsca parkingowego
  • Bardzo wytrzymale tworzywo sztuczne
  • Szczególnie przydatny przy "ciasnych" miejscach parkingowych
  • Pomaga precyzyjnie zaparkowac
  • Wymiary: 40x6x20cm
  • Pomocny w parkowaniu w garazu, wiatach garazowych i parkingach
  • Zapewnia bezpieczna odleglosc od scian

System wspomagania parkowania Firmy Schellenberg wykonany z odpornego na warunki pogodowe i uderzenia tworzywa sztucznego jest niezawodny podczas parkowania. Jest po prostu przykrecony w optymalnym miejscu na podlodze garazu, wiaty lub parkingu. Dzieki progowi parkingowemu mozna wyczuc opór podczas parkowania. Mozesz, wiec zatrzymac sie, zanim dojdzie do uszkodzenia samochodu..

System wspomagania parkowania Schellenberg pomaga zachowac bezpieczna odleglosc od scian.. Zapobiega to uszkodzeniom podczas parkowania, co moze latwo wystapic w trudnych do zauwazenia miejscach

Atuty

  • Latwe mocowanie do podloza
  • Wytrzymale tworzywo sztuczne
  • Szczególnie przydatny przy "ciasnych" miejscach parkingowych
  • Pomocny w parkowaniu
  • Wymiary: 40x6x20cm
  • Zapewnia bezpieczna odleglosc od scian

Zastosowanie

  • Pomocny w parkowaniu w garazu, wiatach garazowych i parkingach
  • Zastosowanie zewnetrzne jak i wewnetrzne
  • Zapobiega to uszkodzeniom podczas parkowania, co moze latwo wystapic w trudnych do zauwazenia miejscach

Opis techniczny

  • Material: tworzywo
  • Wymiary: (Sz x w x g): 40 x 6 x 20 cm
  • Kolor: antracyt

Montaz

  1. Wymierz optymalna pozycje do parkowanie
  2. Przykrec próg parkingowy do podloza

W zestawie

  • 1 Próg parkingowy
Powiązane łącza do "Próg parkingowy, antracyt"
Oceny 0
Czytać, pisać i dyskutować opinie...węcej
Oceny klientów "Próg parkingowy, antracyt"
Napisz oceny
Opinia zostanie aktywowana po weryfikacji.

Wymagane są pola oznaczone *.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Alfred Schellenberg GmbH, kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.

Wyświetlony